Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-10-31 12:50:50

ReDmAsTeR(PL)

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-30
Posty: 16
Punktów :   

Questy

Inne znów Questy, znów nie z tej strony.

Poziom 1
Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Obroñcy, masz kupić dla niego napoje u Handlarza Różnościami
Nagroda: 200 yang, losowy przedmiot

Poziom 2
Zadanie od Strażnika Miasta: Zabij 9 dzikich psów
Nagroda: 250 doświadczenia, 1000 yang, Czerwone Mikstury(S) x 15

2 Misja:
Zadanie: Zabij 10 dzikich psów lub 5 głodnych wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, zbroja+0 dla klasy którą gramy

Poziom 3
Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Handlarza Różnościami: i pomóż jej w oddaniu książki do jej ojca
Nagroda: 450 doświadczenia, 5000 yang, Niebieskie Mikstury(S) x 20

3 Misja:
Zadanie: Zabij 20 dzikich psów albo 10 głodnych wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, hełm+0

Poziom 4
Specjalne zadanie od Biologa Chegibrab: Chce on 5 kwiatów brzoskwini. Walimy w kazdego "alfa" i kwiatki pojedynczo do biologa.
Nagroda: Miecz +3 (początkowy) 500 doświadczenia, 1k. yang

4 Misja:
Zadanie: Zabij 15 głodnych wilków albo 5 głodnych wilków alfa
Nagroda: 10% doświadczenia, tarczę +0, Czerwone Mikstury(S)x20

Poziom 5
Zadanie od Nauczyciela: Idź do nauczyciela w mieście i wybierz swoją Ścieżkę Umiejętności

5 Misja:
Zadanie: Zabij 10 głodnych wilków alfa albo 10 głodnych błękitnych wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, losowe mikstury

Poziom 6
Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Kowala i pomóż mu odebrać jego świñski nos od Dozorcy
Nagroda: 1300 doświadczenia, 2.000 yang, Futro Wilka+

Zadanie od Kowala: Mamy zanieść wędkę do Rybaka
Nagroda: 5.000 yang

Zadanie od Handlarza Różnościami: Pomóż jej odebrać pustą butelkę od Yonah, który każe nam znaleźć nasionko brzoskwini zjedzone przez dziki. (Yonah mówi o knurach ale zabijać trzeba dziki)
Nagroda: 1500 doświadczenia, 1.000 yang

6 Misja:
Zadanie: Zabij 20 głodnych błękitnych wilków albo 10 głodnych dzików
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 7
Zadanie od Handlarza Różnościami: Dowiedz się co jej Ojciec chce zjeść
Nagroda: 1.000 doświadczenia, 1500 yang

Zadanie od Rybaka: Musimy przynieść mu 5 Martwych okoni (znów błąd w tłumaczeniu bo chodzi o martwe karasie)
Nagroda: miecz +3

7 Misja:
Zadanie: Zabij 10 głodnych dzików albo 5 głodnych błękitnych alfa wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 8
Zadanie od Baek-Go: Znaleźć wątrobę błękitnego wilka potrzebną do zrobienia lekarstwa
Nagroda: 3.000 doświadczenia, 5.000 yang, Futro wilka

8 Misja:
Zadanie: Zabij 20 głodnych dzików albo 10 błękitnych alfa wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 9
Zadanie od Strażnika Miasta: Zakoñczyłeś jego podstawowy trening
Nagroda: 5.000 doświadczenia, 2.000 yang

Zadanie od Kowala: Zanieś list do jego przyjaciela Deokbae w mieście na 2 mapie
Nagroda: 4.000 doświadczenia, 3.000 yang

9 Misja
Zadanie: Zabij 15 głodnych błękitnych alfa wilków albo 5 głodnych czerwonych dzików
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 10
Zadanie od Kapitana: Porozmawiaj z muzykiem Yuhwanem w mieście na 2 mapie
Nagroda: 5.000 doświadczenia. 2.000 yang

Zadanie od Aranyo: Znajdź jej męża, Soon
Nagroda: 7.000 doświadczenia, 10.000 yang

Zadanie od Soon: Porozmawiać z Urielem na temat wachlarzy
Nagroda: 6.000 doświadczenia oraz 2.000 yang

10 Misja:
Zadanie: Zabij 20 głodnych błękitnych alfa wilków albo 10 głodnych czerwonych dzików
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 11
Zadanie od Handlarza Zbrojami: Pomóż mu odebrać jego zbroję od Kowala, który wyśle nas do Uriela po rudę żelaza, Octavio po skórę i Yonaha po węgiel. Żeby otrzymać te przedmioty będziemy musieli dostarczyć Urielowi księgę klątw, którą zabrały mu dzikie psy, Octavio żółć z niedźwiedzia a Yonahowi glinę z czerwonych dzików
Nagroda: 26.000 doświadczenia, 15.000 yang, nos świni, zbroja od 18 poziomu+3

11 Misja:
Zadanie: Zabij 10 głodnych czerwonych dzików albo 5 głodnych niedźwiedzi
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 12
Zadanie od Kapitana: Zabij 10 głodnych szarych alfa wilków (kapitan nam mówi o szarych wilkach ale chodzi o szare alfa wilki)
Nagroda: 10.000 doświadczenia, 3.500 yang

Zadanie od Octavio: Znajdź książkę kucharską, idź do Soon a następnie będziemy musieli mu przynieść jelito wypadające z szarych wilków
Nagroda: 12.000 doświadczenia, 5.000 yang, szpon wilka

12 Misja:
Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi albo 10 szarych wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 13
Zadanie od Starszej Pani: Musimy jej przynieść futrzany płaszcz, zabijając szare wilki.
Nagroda: 15.000 doświadczenia, czerwona mikstura oraz zbroję + 2

13 Misja:
Zadanie: Zabij 20 szarych wilków albo 5 niedźwiedzi grizzly
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 14
Zadanie od Kapitana: mamy zniszczyć jeden Metin bitwy (tutaj najlepiej poprosić kogoś o pomoc bo samemu ciężko zrobić tego questa)
Nagroda: 20.000 doświadczenia, 10.000 yang

14 Misja:
Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi grizzly albo 5 szarych alfa wilków.
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 15
Zadanie od Kapitana: Rozmowa z Yuhwan w 2 wiosce
Nagroda: 20.000 doświadczenia, 10.000 yang

Zadanie od Ah-Yu: Porozmawiaj z Handlarzem Bronią, który każe iść do Octavio. Ten znów wyśle nas do Yu-Rang w 2 wiosce po ryżowe ciasteczko. Pogadaj z dokuczającą jej dziewczynką, wróć do Yu-Rang po ciasteczko z którym wróć do Ah-Yu.
Nagroda: 26.000 doświadczenia, 10.000 yang

15 Misja:
Zadanie: Zabij 20 niedźwiedzi grizzly albo 10 szarych alfa wilków.
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 16
Zadanie od Kapitana: Mamy zabić szpiega, który zbiegł do Białych Zaprzysiężonych. Musimy zabijać zaprzysiężonych żołnierzy i łuczniczki na 2 mapie (nie mają dopisku biały), jak wypadnie zwój wracamy do Kapitana
Nagroda: 40.000 doświadczenia, 5.000 yang

Zadanie od Kowala: Musimy znaleźć topór. Zabijaj Zaprzysiężonych żołnierzy a jak wyleci topór, wróć do Kowala
Nagroda: 36.000 doświadczenia, 10.000 yang, ornament

16 Misja:
Zabić 15 szarych alfa wilków albo 5 tygrysów
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 17
Zadania nie ma.

17 Misja
Zabić 20 szarych alfa wilków albo 10 tygrysów
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 18
Zadanie od Handlarza Różności: Trzeba znaleźć spinkę do włosów. Musisz zabijać zaprzysiężonych łuczników, a jak wypadnie spinka wrócić do Handlarza
Nagroda: 60.000 doświadczenia, 10.000 yang, bilet na konną jazdę

18 Misja
Zabić 20 tygrysów albo 10 czarnych niedźwiedzi
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 19
Zadanie od Mirine: Trzeba odnaleźć brata Mirine. Musimy iść do 2 wioski i porozmawiać z Yu-hwan oraz Yang-Shin i wrócić do Mirine
Nagroda: 122.000 doświadczenia, 5.000 yang

19 Misja:
Zabić 20 czarnych niedźwiedzi albo 10 brązowych niedźwiedzi
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 20
Zadanie od Obrońcy: Zabić M-Jung. Musisz zabić M-Junga (jeżeli będzie z dopiskiem bezduszny to trzeba ubić i poczekać aż się pojawi ten bez przydomka i z obstawą). Najczęściej można go znaleźć na górze 1 mapy.
Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, srebrna bransoletka

Zadanie Specjalne od Biologa Chaebirag: Należy przyniesc mu 10 kwiatow bzu. Bez bedzie wypadal z Glodnych Czarnych Niedzwiedzi (z kazdego zabitego po 1 az do uzbierania 10). Biolog jednak uwaza niektore za "uszkodzone" (srednio 2 na 10). W takim wypadku trzeba polowac dalej.
Nagroda: 95.000 Doswiadczenia 15.000 Yang Miedziana Bransoleta+3

20 Misja
Zabić 20 brązowych niedźwiedzi albo 15 zaprzysiężonych łuczników
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot.

Do zobaczyska!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aka.pun.pl www.shippuuden-fani.pun.pl www.petron.pun.pl www.hooligansgame.pun.pl www.shinobigamenew.pun.pl